Pozycjonowanie jednorazowe jest bardzo dobrym rozwiązaniem w przypadku haseł mniej konkurencyjnych, gdy firma dysponuje ograniczonym budżetem. Pozycjonowanie jednorazowe można odświeżyć raz na jakiś czas gdyż z biegiem czasu pozycje mogą nieznacznie spaść (spadki są przeważnie niewielkie) – za poprawę pozycjonowania płaci się wówczas już tylko POŁOWĘ aktualnej ceny nowego pozycjonowania jednorazowego. W przypadku prostszych haseł przeważnie nasi Klienci robią poprawę pozycjonowania raz na 1-2 lata – są także klienci którzy po 3-5 latach od pozycjonowania jednorazowego mają w dalszym ciągu czołowe pozycje – np. hasła typu: „budowa hal tenisowych”, „żaluzje Gdynia”, „hale tenisowe”.
Ofertę na pozycjonowanie jednorazowe znajdą Państwo niżej.

pozycjonowanie

Pozycjonowanie stałe

w wyszukiwarce Google wskazane jest dla trudniejszych, bardziej konkurencyjnych haseł lub w sytuacji gdy hasła niekoniecznie są bardzo konkurencyjne ale klientowi zależy na absolutnej czołówce.
Na przykład – jeden klient woli zapłacić tylko za pozycjonowanie jednorazowe (ewentualnie po jakimś czasie zrobić sobie poprawę pozycjonowania za połowę ceny) i zadowalają go pozycja np. 5-10 a innego klienta satysfakcjonuje tylko pozycja 1-3 i gotowy jest ponieść opłaty miesięczne za pozycjonowanie stałe.
Tak więc czy zdecydować się na stałe pozycjonowanie strony nawet w przypadku mniej konkurencyjnych haseł zależy od celu jaki ma być osiągnięty.
Przy pozycjonowaniu stałym w Google, opłata liczona jest co miesiąc za pozycjonowanie każdego hasła osobno. W ten sposób pozycjonować można jedno lub więcej haseł i bardzo duży wzrost pozycji można uzyskać już w ciągu ok 20 dni – jednak przed przystąpieniem do takiego pozycjonowania muszą być spełnione pewne warunki. Pozycjonowanie to możemy zrobić „od razu” dla stron które przynajmniej od kilku miesięcy są widoczne w wyszukiwarce Google i są już teraz po tych wybranych hasłach (które miały by być pozycjonowane) w granicach pozycji ok 1-80. Wysokość opłaty uzależniona jest od trudności hasła – przeważnie od 50 do 250 zł netto/msc (ok 80% pozycjonowanych przez nas haseł/fraz mieści się w tym przedziale cenowym).
Gdy hasła miały by mieć pozycjonowanie stałe ale strony nie ma po tych hasłach w granicach pozycji ok 1-80, lub jest to zupełnie nowa strona to zalecane jest najpierw pozycjonowanie jednorazowe wg. oferty poniżej i dopiero po tym jednorazowym pozycjonowaniu można zdecydować się na stałe pozycjonowanie za opłatą miesięczną (już tylko dla wybranych najbardziej konkurencyjnych haseł). Pozycjonowanie to nazywa się stałe ale Pańswto mogą z niego w dowolnym czasie zrezygnować – nie wiążą się Państwo z nami żadną długoterminowa umowa. W dowolnym miesiącu można ze stałego pozycjonowania zrezygnować – lub zamówić je sobie np. tylko w wybranych miesiącach, np w sezonie wiosenno-letnim dla haseł sezonowych np. „kosiarki” lub „spływy kajakowe”.

W praktyce pozycjonowanie odbywa się głównie wg 3 sposobów:
1. Klient decyduje się na pozycjonowanie jednorazowe na ok 10-15 haseł i w przypadku mniej konkurencyjnycyh haseł takie pozycjonowanie stron www wystarcza. Efekt końcowy pozycje 1-10, 1-20 na wszystkie lub wiekszość haseł. Na pozycjonowaniu jednorazowym klient zakańcza i jeżeli jest taka potrzeba to przypomina się np. raz na kilka miesięcy lub raz na rok w celu odświeżenia pozycjonowania gdyż z czasem pozycje troszeczkę mogą spaść – przy poprawie pozycjonowania płaci się połowę ceny nowego pozycjonowania.

2.. Klient decyduje się na pozycjonowanie jednorazowe na ok 10-15 haseł. Po tym jednorazowym pozycjonowaniu wybiera sobie np 1-4 najbardziej konkurencyjne lub najważniejsze hasła i na nie zleca dodatkowo tak zwane stałe pozycjonowanie, tak aby pozycje były jak najwyższe przez cały czas. Płaci się wówczas opłatę miesięczna za każde z wybranych haseł.

3.. Klienta interesuje pozycjonoowanie stałe i hasła o które pyta należą do dosyć mocno konkurencyjnych. Wówczas proponujemy takie stałe pozycjonowanie (z którego dowolnym miesiącu można zrezygnować). W przypadku gdy strona już teraz jest po tych wybranych hasłach w granicach pozycji 1-80 to można je zrobić od razu. W przypadku gdy to stosunkowo nowa strona i nie ma jej w granicach pozycji 1-80 to zalecane jest najpierw pozycjonowanie jednorazowe wg. oferty poniżej a dopiero póżniej stałe dla wybranych haseł.

Ogólna oferta na jednorazowe pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach (pozycjonowanie to inaczej: plasowanie lub popoularyzacja stron) na ok 10-15 haseł/fraz kluczowych:
Reklama internetowa – jeżeli chodzi o reklamę w internecie to niewątpliwie największe korzyści przyniesie Państwu wysoka pozycja w wyszukiwarkach a zwłaszcza w wyszukiwarce Google, gdyż jest to wyszukiwarka która ma ponad 90% rynku. Dlatego nasze pozycjonowanie stron internetowych skupione jest głównie pod Google i wysoka pozycja Państwa strony w Google jest dla nas głównym celem. Pozycjonowane przez nas strony pokazują się wysoko także w innych polskich wyszukiwarkach i katalogach, takich jak: Katalog Onet, Katalog Interia, Katalog WP, Netsprint, Bing, Yahoo. Koszt rejestracji strony w ponad 600 katalogach oraz jej pozycjonowanie w Google ()wyszukiwarka Google działa też w innych portalach i serwisach tematycznych np: onet.pl, interia.pl, gazeta.pl itp) – jest w granicach: 1000 – 2500 zł netto.